Veelgestelde vragen
Algemeen
Neem contact op met de apotheek of kijk of www.apotheek.nl
Neem contact op met uw huisarts, de apotheek of kijk op www.thuisarts.nl
Ja, voor herhaalmedicatie kunt u hier uw gegevens invullen en ontvangt u een mail als uw medicatie voor u klaarligt
U kunt een gesprek met de apotheker aanvragen via het contactformulier op onze website, telefonisch of in de apotheek.
Soms zijn mensen niet in staat naar de apotheek te komen. In dat geval kunt u met ons overleggen of het mogelijk is uw geneesmiddelen en/of hulpmiddelen gratis bij u thuis te bezorgen. Breng dit bij uw huisarts onder de aandacht als u een recept aanvraagt. Dan geeft hij dat aan ons door. Bezorgtijden kunnen wij helaas niet met u afspreken. Wij verwachten dat u thuis bent. Indien u niet thuis bent, zult u de volgende werkdag zelf de medicijnen op moeten halen of bellen met de apotheek voor een andere afspraak.Deze service is alleen voor mensen die echt niet anders kunnen. Hierbij denken wij bijvoorbeeld aan mensen die slecht ter been zijn. Voor mensen die buiten de openingstijden hun medicatie willen ophalen hebben we de afhaalautomaat
Ja! De apotheek beschikt over een uitgifteautomaat genaamd Pharmaself, waar u uw geneesmiddelen 24/7 kunt ophalen. Indien u in het bezit bent van een mobiele telefoon of een emailadres dan kunt u zich hiervoor aanmelden in de apotheek of via deze link.
Wat kan er niet in de Pharmaself?
– Geneesmiddelen die in de koelkast bewaard moeten worden
– Producten met afmeting groter dan een schoenendoos of zwaarder dan 1 kg
– Geneesmiddelen die u voor de eerste keer gebruikt
Handig om te weten
Inloopspreekuur
Bijwerkingen melden
Ik ben ontevreden, wat nu?
Ben je ontevreden? Bespreek dit met ons, we komen graag samen met jou tot een goede oplossing.
Apotheek Delfzijl is er voor jou, daarom horen we graag jouw mening! Heb je een vraag, idee, tip of vind je dat iets beter kan. Laat het ons weten.
Vul hier ons contactformulier in en vertel hoe we jou nog beter kunnen helpen. Dankjewel voor je hulp!
Wanneer het niet lukt om samen tot een oplossing te komen kun je een klachtenbemiddelaar van het Bemiddelingsbureau Apotheken inschakelen. Dit is een onafhankelijke partij die voor je kan bemiddelen. Alles wat je bespreekt is vertrouwelijk.
Klik hier voor meer informatie over de Klachtenregeling voor apotheken.